Hverdagsglede 4.

God kveld i stova. Stikker bare kjapt innom med dagens lille øyeblikk jeg.

Har fartet litt hit og dit i dag. Egentlig skulle dagen tilbringes hjemme i måsahuset, ta igjen litt forsømt klesvask og støvtørking, mens måsagubben byttet bremseskiver på Volvon, meeen…. Sola skinte serru, så da ble de planene midlertidig skrinlagt, eller i det minste utsatt til kveldinga.

Det ble istedet en tur bittelitt utenfor kommunen for å mate ender, deretter en rundtur i egen kommune for å sjekke ut litt forskjellige skjulte skatter av noen bortgjemte badeplasser. Så gubben og jeg har loffet rundt i en rusten kassebil, spist rosinboller fra Rema, hørt på gamle sommerslagere, og svømt i bortgjemte skogstjern.

 

Nå er vi hjemme igjen. Gubben står under løftebukken i garasjen, og jeg skal straks brette klær, og sette på enda en vask. Men først…tam-ta-ta-taaaammmm!!!

Offentlige toaletter som ikke er Corona-stengt!!!

 

Det er hverdagsglede altså! For jeg er utstyrt med en sånn sydovervendt hengekøye av en blære som ikke lenger er helt vanntett, og dersom jeg skulle driste meg til å gå forbi brushylla på en nærbutikk, ja da må jeg tisse!!!

Jepp, denne dama skvetter hele tiden, og selv om jeg ikke akkurat bryr meg særlig om det å sitte på huk i lyngen i et nærliggende skogholt, så er og blir en do med vask og såpe den heftigste løsningen! Man kan trygt si jeg har testet ut en del av dem i sommer.

Så der har du det…dagens lille hverdagsglede!

Do!!!

Slå den du…eller, slå lens du! Moahahahaha!

Hva er din lille hverdagsglede i dag?

 

2 kommentarer
    1. Herlig, nå fikk jeg meg en god latter. 🤣 Her kjente jeg meg godt igjen. 😅😅😅
      Selv har jeg funnet løsningen, jeg kjører DObil, t.o.m. med seng. Takk for herlige innlegg,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg