Hverdagsglede 3.

Vi våknet tidlig i dag og. Det lar seg liksom ikke gjøre lenger å sove lenge om morgenen, til tross for at det er ferietid, og at vekkeklokken er skrudd av. Mulig det er alderen…who knows.

Så ble vi liggende litt, snakke, kjenne lufta fra det åpne vinduet, og funderte på hva vi skulle bruke dagen til. Vi snakket tidligere i uka om en dagstur til sjøen, og slik ble det. Så nå befinner vi oss på Hvaler, måsagubben og jeg. En kjølebag fra tidlig syttitallet er pakket med matpakker, kjeks og noe kaldt å drikke, og det gule gamle strandteppet er brettet ut på stranda.

Dette øyeblikket, akkurat dette, er så herlig. Ikke den varmeste sommerdagen, men like fullt en sommerdag.

 

Blå sjø, myk sand, og varme svaberg.

Vi to, akkurat her, akkurat nå. Dagens lille fine øyeblikk.

Hva er ditt hverdagsøyeblikk i dag? Gleder meg ti å se eller lese om det i kommentarfeltet på facebook, eller under hashtaggen #MinLilleHverdagsglede på Instagram.

Nyt øyeblikkene.

2 kommentarer
    1. Takk ❤ for at du gjør meg oppmerksom på hverdagsgledene 😍

      Min hverdagsglede i dag var en bratt og stri tur. Fytti!!! Innmari bratt. Men jeg kom meg opp, takket være motiverende ord fra gubben og datter. Hurra!!! jeg er kry av at jeg klarte det. (Hadde ikke trua og ville gi opp flere ganger) Belønning 1; Nydelig utsikt 😍
      Nå hjemme til belønning 2: jordbær med vaniljesaus og kaffe ute i sola 😊

      Ha en nydelig dag Janne 🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg