Hverdagsglede 2.

Tusen takk til alle som hang seg på #MinLilleHverdagsglede utfordringen i går, både på blogg, facebook og instagram. Målet mitt var egentlig å legge igjen en liten hilsen hos alle, men så forsvant liksom kvelden mellom kveldsmat med svigerfar og en løpetur med minste poden. Sistnevnte var en heller depressiv opplevelse da poden har dobbelt så god kondisjon, og tre ganger så lange bein som mora, og jeg ble liggende i baktropp og sutre…

Uansett, jeg har sett alle bildene dere postet, og lest alle tekstene om de fine små hverdagsgledene, og jeg koste meg med hver og en. Konklusjon etter dag en:

  1. Det er finere solnedganger i Lofoten enn på Måsan.
  2. Jeg tror jeg ønsker meg hund.
  3. Jeg vil til Botanisk hage.
  4. En gang i livet, forhåpentligvis ganske snart, vil jeg også oppleve midnattsola.
  5. Det er helt tydelig at folk der ute klarer å finne gleder i de mest hverdagslige ting, og det gjør meg glad!

Det har vært en rolig dag for måsafruen så langt, selv om dagen er langt fra over. Likevel har jeg allerede stoppet opp og kjent på flere øyeblikk. Dagens tur til Ørje var en av de.

 

Matpakke, kaffe, og to campingstoler på odden bortenfor stranda. Lukten av nystekt vaffel som svevde over vannet og bort til plassen vår, måker som stod på et bein på stenen og sov, og 10-12 ender som nærmest krabbet opp på fanget vårt for å se hva vi hadde i matboksen. Nydelig øyeblikk.

Håper du blir med i dag også, akkurat når det måtte passe deg, og deler din lille hverdagsglede med tekst, bilde eller begge deler enten i kommentarfeltet under dette innlegget, enter her eller på facebook, eller på instagram. Bruk gjerne hashtaggen #MinLilleHverdagsglede på sistnevnte, slik at jeg kan lete opp akkurat din glede.

Ønsker deg en nydelig dag videre.

4 kommentarer
    1. God ettermiddag😊 jeg må bare får kommentere dagens glede fordi du har vært på mitt flotte hjemsted Ørje og ikke Øyer som du har skrevet😊 ønsker jo at flere skal få se den fine bygda våres, så da må vi ha riktig navn😍 ha en fin dag videre

    2. Min lille hverdagsglede i dag er at nien har hengt opp sola på Årnes i dag🌞og at jeg har lukt i to bed her i borettslaget, ble sååå fint altså🌺🌹🌺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg