Fra oss til dere.

Jeg tok en kopp kaffe med Mona i dag. Det skjer titt og ofte.En kopp kaffe bak disken i butikken til Mona. Så fint det er, å kjenne en som driver verdens fineste lille butikk på senteret. En sånn butikk hvor atmosfæren er god, og inspirasjonen enda bedre, og selskapet best av alt.

 

Kaffe, servietter, sjokolade og koselige julelykter. Frister det?

Stikke innom, kikke litt i hyllene, og drikke kaffe. Le av noe vi har sett eller hørt, småsnakke, løse verdensproblemer, fleipe, snakke alvor, og drikke kaffe.

Det er noe med den kaffekoppen som åpner for de gode samtalene.

 

Halvor Bakke kaffe. Den er god den!

Så satt vi der i dag, og tenkte at alle burde ha noen å dele en kaffekopp med. Og plutselig sier Mona, som er like raus som hun er blid, at kanskje det hadde vært hyggelig å gi bort en pose kaffe til noen, noen som kanskje trenger en liten pause sånn rett før jul. Noen som vil dele en kaffekopp, og en skravlestund med en de er glad i. Koble av, snakke litt, le litt, løse et verdensproblem eller to, og ja, drikke kaffe med.

Hos Mona. Er det rart jeg liker å ta en kopp kaffe i disse omgivelsene eller?

Og som sagt, så gjort. Mona svingte seg rundt i butikken, og satte sammen en liten gavepose, bare fordi det snart er jul, og fordi den største gleden er å glede andre.

 

Så da er spørsmålet. Hvem vil du aller helst ta en kopp kaffe sammen med nå i julestria? Tagg en venn i kommentarfeltet som linker til dette innlegget på facebook, eller legg igjen en kommentar her på bloggen. Vinneren av gaveposen trekkes mandag 16 Desember, kl 20.00.

 

Hvem vil du ta ta en kopp kaffe med?

Kan vi friste med en kopp kaffe? Fra oss til dere.

Hilsen Mona og Janne.

 

24 kommentarer
        1. Jatakk! Ville gjerne hatt litt god kaffi og servert min gode venninne Mona. 😍 Da hadde vi måttet tatt en pause i hverdags stria og funnet tid til å møtes🎅🏼

    1. Med min gamle mor på snart 81 år og mine tre søstre! Mamma setter pris på tiden vi gir henne – og god kaffe kan ikke skade😉

    2. Førjulstia her i heimen har vært fylt med MR og timesvis på sykehuset og jobb. Også masse kos med vårt lille mirakel, Sonja Helén❤️
      Jeg har veldig lyst til å drikke en kopp eller ti med kaffe sammen med min beste venninne (som jeg har kjent siden jeg var tre). I en stressende hverdag er det gull verdt å kunne sette av litt tid til skravling og kos☕️🤶🏻🎅🏻
      Ønsker deg og dine en koselig førjulstid, en riktig god jul og et velsignet nytt år💜

    3. Jeg vil gjerne ta en kopp sammen med Lise !!!! Savner min xlærling,xinteriørkonsulent,xinnkjøpsstoppsjef, xkonsulentialt!!!!!

    4. Jeg ville delt en kopp kaffe med min gode turvenninne Hanne, så kunne vi skravla noen timer ekstra uten at vi trenger å gå lengre tur 😂

    5. Så hyggelig!🌟 og jeg er helt enig i at det alltid er hyggelig å komme innom hos Mona😍 Jeg ville delt en kaffe med min hjertens kjære, siden vi har lite tid til hverandre❤️

    6. Jeg kunne tenkt med en kopp kaffe sammen med deg jeg og. Ledd godt av dine kommentarer og fått inspirasjon til hobby prosjekter 😀

    7. Så fint gjort av Mona❤ Hvis jeg blir den heldige vinner ønsker jeg at kaffeposen skal gis til de som jobber i Rett Fram. Det fordi dem også trenger en god kopp kaffe nå i julestria. Alt godt de gjør for andre nå før jul, står det respekt av. Førjuls klem fra meg🎄❤

    8. Høres ut som en koselig butikk.
      Jeg kan tenke meg å dele kaffe med mine to fine jenter, som er blitt gammel nok til å drikke kaffe.
      Takk for så mange gode blogginnlegg!

    9. Så snille dere er 💝 Den vil jeg dele med min gode venninne Anita 😃 Takke for en kjempefin blogg Janne. Jeg har mange gode stunder “sammen” med deg 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg