Super-BH, en skikkelig flerbruksgave.

Det sies at det jobbe i et kvinnedominert yrke kan by på mange utfordringer. Det er mye sant i det, men det kommer jo helt an på hvilken gruppe kvinner man jobber sammen med, og hva man ser på som utfordringer.

På helse og oppvekst kontoret på skolen jobber det et titalls kvinner i sin beste alder. En gruppe kvinner som løfter hverandre opp (noen tar den jobben litt mer alvorlig enn andre, derav dette innlegget en helt vanlig fredag), som sammen går igjennom “gørra” når det måtte trenges, og som tidvis ler så mye i fellesskap at vi hver fjortende dag spleiser på en dobbel pakke ekstra absorberende truseinnlegg, da samtlige av kvinnene har vært igjennom diverse barnefødsler med noe ulik erfaring hva latterkramper og knipeøvelser etter svangerskap angår.

Vi snakker om løst og fast i pausene. Alt fra hesteoppdrett til barnebarn, koronavirus, it-problemer, interiør, politikk, og kvinnekroppen. Forleden gikk diskusjonen om flerbrukspuppen sin seiergang over langbordet i lunsjen, og med tanke på at jeg har et premie-eksemplar av arten, vant jeg selvsagt den diskusjonen. Vi var inne på tema BH, hva som funker og ikke, jeg fortalte at jeg var fristet til å prøve en av disse nymotens silikon-brystholderene med tape for å løfte puppestellet litt, også lo vi, takket for maten, noterste truseinnlegg på handlelisten, og gikk tilbake til undervisning, rett inn i akutt pedagog og lærermodus der altså. Vi er da profesjonelle skal du vite. Helt til dagen derpå, og første pause.

(Gode kollegaer bjudar på!)

Anne, en sånn dame som er så dreven i gamet, skolen og sykepleierfaget at hun blir en slags guru for resten av tuppene på kontoret, gliste bredt da hun ankom jobb på morgenkvisten.

“Jeg har noe til deg!” sa hun, også smilte hun. Litt sånn skjevt, som en unge som blir tatt på fersken med hånden i kakeboksen. Uskyldig og utspekulert på samme tid. Og opp fra veska drar hun to beige håndfuller av formsydd silikon og polyester, med kraftig dobbeltsidig tape på innsiden. Et sett stroppeløse ekstrapupper laget for løft, kløft, og komfort! Jeg postet dette selvsagt, som den iherdige bloggeren jeg er, historien i story på instagram, og spørsmålene fra diverse kvinner i alle aldre lot ikke vente på seg.

Først lo jeg, høyt og lenge, så lo resten av damene på kontoret, for dette er jo slett ikke et produkt laget for en flerbrukskropp med fagbrev i jojo-slanking, og doktorgrad i selvforskyldt forfall.  Likevel klarte ikke den delen av hjernen min som fremdeles tror kroppen er 17 år gammel, den delen som ikke har glemt hvordan brystpartiet i sin tid pekte nordover, å stagge nysgjerrigheten. Kine, en kollega som er vel så gal som undertegnede gjenkjente straks tegnene… “Skal vi se om den funker eller?” Og mer oppmuntring enn det skulle ikke til, og så fort anledningen bød seg måtte hverdags-BH`n, de polstrede jekkestroppene fra Cubus, vike for den denne nye trendy gummivarianten med tape! Her følte jeg jo selvsagt en slags forpliktelse for samtlige 1991 følgere på instagram…. Bildet på forpakningen var ikke til å ta feil av, det lovet både løft, kløft og høy partyfaktor. Her var det bare å glede seg!

 

Men… det gikk som det ofte går når kroppen har vært igjennom noen tiår av et hverdagsliv proppet av barnefødsler, melkespreng og ostepop! DET FINNES INGEN MIRAKELKUR for flerbrukskroppen!

 

(Ikke akkurat det store løftet jeg håpet på!!! )

Til tross for kraftige latteranfall sammen med Kine, og et økende behov for kraftigere truseinnlegg og repetisjon på knipeøvelser, gjorde ikke denne vidunder-BH`n særlig lykke, ihvertfall ikke for puppene. Men her gjelder det å tenke kreativt, og særlig nå i disse miljøvennlige gjenbrukstider.

 

Deler du BH`n på midten har du for eksempel to selvklebende skulderputer som passer under ethvert plagg. Hvem trenger vel ikke den selvtillitsboosten man får av de brede, høye skuldrene som i sin storhetstid på 80-tallet gledet en hel generasjon pastellfargede tenåringer med kjøpekrøller og boble-tyggis!

 

( Akutt pop-idol fra 1982!)

Om ikke unaturlig skulderhøyde skulle være av interesse kan jeg melde om et tape så sterk på innsiden av skålene at de nesten rev av puppene, og derfor antagelig vil være et utmerket hårfjerningsprodukt for utvalgte deler av kroppen. Hvilken kroppsdel velger du selv!

Dersom det heller ikke er aktuelt kan brystholderen i sin helhet henges opp i taket eller på veggen, og vil fungere aldeles utmerket på sommerstid som en insekts-fanger.

( Bare å vente på fluene!)

Og den beste ideen er spart til slutt, for her snakker vi copyright og potensielt fremtidig salgsprodukt som vil gjøre undertegnede til mangemillionær på kort tid! SLANKESKÅL!!!!

 

(Pokker så genialt!)

Det er så himla genialt! Fyll BH`n med godteri, sett den på bordet, og du blir syltynn på rekordtid! Hvorfor? Jo, fordi tapen på innsiden av skålene er bygget for å holde selv den lengste mammapuppen på plass, og du har ikke sjans i havet til å plukke opp så mye som en karamell om den først har landet i skåla. Du kan prøve å dra den opp, og får dermed en real styrkeøkt på kjøpet, men ikke pokker om du får den løs. Syltynn og akutt biceps på en gang! Genialt!

 

( Plutselig syltynn!)

Og med alle disse gode tipsene ønsker jeg deg en riktig god fredag, Husk å løfte hverandre opp, om du velger å gjøre det med en BH, slik som Anne, eller på annen måte.

 

( Jeg har trua…)

God helg!

12 kommentarer
    1. Jeg dauer!!! Det er ikke mulig – nå har jeg vondt i magen og lunsjen mener jeg er grusom som gir den slik sentrigering….den bh hadde jammen meg mange funksjoner.. bare å velge ja 😀

    2. Hvis ikke Playboy ringer deg nå, skjønner jeg ingenting 🤣🤣Elsker når du legger ut bonusinnlegg i uka🥰 Ha en strålende helg med alle gutta dine😘

      1. Nei altså, jeg sitter her og venter med mobilen i hånda. Foreløpig ingen forespørsel fra Playboy, men godtar selvsagt et midtsidepike-oppdrag fra Vi Menn og 😉

    3. Fantastisk 🙂

      Men Fox er jo slankemat i seg selv. Er den ikke laget av appelsin eller noe da? Går lett inn som en av 5 om dagen 😉

    4. Hahaaaaaa, fyttigrisen for ein forretningside! Slankeskål d-cup er bestilt. Har ein liten bart på overleppa, skal jammen flerra den vekk med superbehåen. Sånn rett før kvinnedagen er dette som eit løft for jentehumor i alle fall. Takk til dei involverte😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg