Den perfekte julegaven.

Annonse for Posterstore.no

 

Måsahuset er gammelt og værbitt. Mye kunne vært oppgradert, ingen ting her er av nyere dato, likevel har det sin sjarm. Jeg elsker det gamle, det som har en historie, og interiøret bærer preg av at det er brukt bbåde lenge og vel, også av generasjoner før oss som bor her nå. Jeg liker det sånn. Arv og bruktfunn. Nå skal det også sies at jeg fra tid til annen får lyst på noe nytt også. Freshe opp litt liksom, pynte litt etter årstidene, bytte litt farger. Om du har lest bloggen en stund har du sikkert fått med deg at jeg har sort belte i akutt fargebytte på stueveggen, og en mastergrad i spontan ommøblering. For selv om man holder fast på det gamle gode, så er det ingen hemmelighet at forandring fryder! Å blande det gamle med det nye er alltid spennende, og da jeg fikk tilbud om et samarbeid med Posterstore.no ble jeg sånn litt over snittet gira. For mer enn en gang har jeg vært innom nettsidene deres, og stadig tar jeg meg selv i å kikke på instagramkontoen deres for ideer og inspirasjon. De har altså SÅ masse fint.

 

Er det flere som er sånn? At de liksom “vindus-shopper” litt på nettet av og til? Drømmer seg bort litt?

 

Det har ikke skortet på tilbud om samarbeid fra diverse nettbutikker det siste året, men jeg klarer bare ikke å få meg til å reklamere for ting jeg ikke kan stå inne for. Jeg synes det er vanskelig å skulle anbefale slankeprodukter, og aldringshemmende hudpleieprodukter, eller piller for hår og negler. Aldring er jo ikke en belastning, det er et privelegie. Men Posterstore, det liker jeg! Interiør skader ingen, og når butikken i tillegg er proffesjonell til fingerspissene, ja da samarbeider selv denne skeptiske måsakjerringa mer enn gjerne.

 

Jeg elsker dette bildet, og bestilte to. Et til mellomste poden, og et til meg selv. Fint på veggen, eller som en del av et stillben på kommoden.

Denne uka har jeg bestillt meg en fin samling både postere og rammer fra Posterestore.

 

Jeg ønsket meg noe som kunne freshe opp den gamle og litt slitte trappegangen opp til andre etasje. Noe nytt, moderne, men som likevel kunne stå i stil til de malte panleveggene, og det gamle Norgeskartet som har fast plass på veggen.

 

Moderne kunst og drømmende bilder, alle i samme fargeskala, og de passer så fint i den gamle trappa.

 

Jeg falt sånn for teksten på dette bildet. “I love you”. Så veldig treffende på veggen med bildene av alle de vi er så glad i.

I tillegg ønsket jeg meg noen bilder som kunne stå i stil til alle familiefotografiene jeg er så glad i, noe som kunne bryte opp litt, men likevel passe inn.

 

Litt enkel fornyelse på bildeveggen over sofaen. Noe litt nytt mot det gamle og kjente.

 

Og podene, de ønsket seg litt nytt til veggene på gutterommene oppe.

 

Helt perfekt plakat for en ung musiker med forkjærlighet for gamle slagere. That`s my boy!

 

Det var vaskelig å velge, faktisk! For utvalget er så bredt, og prisene er også gode.

Grønt er skjønt. Enkelt og delikat.

 

Jeg fikk bestemt meg til slutt, og i går kom pakken pakken i posten, kun et døgn etter bestilling. Lynrask levering, og super service. Sånnt liker jeg. Og nå har både stuen, trappegangen, og gutterommene fått en liten oppgradering på dekorfronten. Vi er superfornøyd. Tykk og god kvalitet på posterne, og flotte rammer.

Posterstore har et stort utvalg av rammer i alle størrelser, farger og materiale.

 

Og du…embalasjen posterne og rammene kommer i er til stor glede for de firbente vennene våre. Bolla la sin elsk på både pappeske og tape.

 

Noe for deg? Eller kanskje som julegave til noen du er glad i? Eller enda bedre, en julegave til deg selv!

Her finnes det noe for alle. Søte motiver til barnerommene, kule plakater til ungdomshula, natur og dyrebilder til hytta kanskje? Og noe for ethvert hjem, uansett hvilken stil du liker å innrede i. Ta deg en titt.

Dersom du går inn på posterstore.no og finner noe du liker får du nå, i forbindelse med Black Weekend, 40 % avslag på hele bestillingen frem til 13 Desember. (gjelder ikke selection) dersom du bruker rabattkoden Jannenordvang40

 

Jeg har akkurat funnet et morsomt bilde jeg ønsker meg til veggen over sengen, slik at det er det første jeg ser hver morgen…eller rett etter nesegrevet til måsagubben da. Bildet jeg har lyst på finnes HER . Helt meg lissom 😉 Tror jammen jeg skal ta meg en liten shoppingrunde på nett i dag også, benytte meg av tilbudet… må jo ikke komme ut av trening 😉

Vi shoppes blogges.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg