Nå kan det shoppes ❤

Husker du studentbedriften Flaski SB? Ungdommene som startet egen bedrift, vant priser for godt og kreativt arbeid, og som nå har produsert flasker med motiver fra måsafrua. (altså meg) Flasken har fått tittelen #MinLilleHverdagsglede, og jeg var både glad, og stolt da dette ble navnet på designet.

Nå, etter noen forsinkelser grunnet Covid-19, er endelig et begrenset opplag av flaskene på vei, og i kveld, kl 18.00 åpner Flaski SB nettbutikken for handel.

 

Derfor kan du om få timer sikre deg #MinLilleHverdagsglede i flaskeform, og selv om jeg jo er litt mer enn over snittet ukritisk akkurat her, synes jeg du burde gjøre nettopp det.

Tenk å støtte kreative, hardt arbeidende ungdommer på veien mot voksenlivet, og få en gøyal drikkeflaske i gjengjeld! Jeg sitter ihvertfall klar med pekefingeren på bestillingsknappen. Kl 18.00 i kveld, åpner butikken. Husk det da ❤

Flaski SB sin Facebookside finner du HER, og den anbefaler jeg deg å følge for nyhetsoppdateringer.

Nettisiden for shopping- HER.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg