Vinn Min Lille Hverdagsglede

I dag kom de. Endelig. En pall med MinLilleHverdagsglede.

Igjen, tusen hjertelig takk til alle dere som allerede har støttet studentbedriften Flaski SB ved å kjøpe en drikkeflaske. Dere er rockestjerner, hele gjengen! Tusen takk!

Her sitter jeg, lille (egentlig store, men liten i den store verden) meg, i sofaen i det vesle måsahuset, og kikker på flasken som ble levert på døra av Julie, en av studentene rett før middag. Det er rart, og kjempefint, og egentlig litt surrealistisk, å faktisk hode flasken i hånda. ikke bare se den på bilder. Rart å se sin egen tegning på et produkt. Kjempestas faktisk, så ærlig skal jeg være.

Jeg er stolt av produktet, stolt av å ha fått være en del av den kreative prosessen, og så innmari stolt av den kreative ungdommen som står bak ide og utforming. For en gjeng!

Flasken heter #MinLilleHverdagsglede, og navnet treffer meg rett i ❤

I dag vil jeg feire!

Derfor deler jeg ut to flasker. En til (kanskje) deg, og en til noen DU synes fortjener det. Alt du trenger å gjøre for å delta er å fortelle meg hvem du synes fortjener #MinLilleHverdagsglede. Ingen grunn er for liten, ingen grunn er for stor. Det holder rett og slett at du vil være med å glede noen. Vi trenger vel alle og enhver en liten hverdagsglede i disse dager.

Legg igjen en kommentar under dette innlegget, enten på bloggen eller på facebook.

 

Vinnerne trekkes mandag 1 Februar, kl 20.00. Del gjerne.

Om du vil sikre deg et eksemplar av dette begrensede opplaget flasker, finner du nettbutikken HER.

 

40 kommentarer
    1. Ååååå det hadde vært moro å glede min venninne som har mistet jobben pga korona 😒 Det hadde vært en glede å kunne glede henne med den fine og morsomme flasken hun kan ha med seg når vi er på tur ❤️

    2. Jeg vil veldig gjerne vinne og har lyst til å gi bort en flaske til min turglade søster Grete😀 En dekor som passer oss begge midt i blinken😅

    3. Gratulerer. Jeg har selv bestilt 1 av de flotte flaskene. Så hvis jeg fikk ønske at noen skulle vinne, så må det bli mine to søstre, Synnøve og Torill Marie.

    4. Å hallo, her må eg melda meg på! Ynskjer å gje ei fin flaske til turglade tante som har hatt så vond rygg i haust og vinter at ho har vore sengeliggende i periodar. I tillegg til koronaisolering røyner det på for ei sosial dame med ryggsekk og fjellsko. Trur nok ho ville likt dei glade teikningane på flaska👍

    5. Siden jeg har bestilt en til meg selv, så hadde denne vært ypperlig å gi bort til bestevenninna mi 🙂🥰

    6. Så artig Janne. Jeg ønsker meg en flaske og vil gjerne gi en til Trine Sameien . Hun er ofte innom oss og sprer glede 🤣😅Hun fortjener en liten gave.

    7. Må bli min venninde på haugen her borte. Slitt med en alvorlig læggbrekk med datil innopererte stenger og skruer, rene skjøre bbionicall woman den dama. I allefall på ene leggen. Driver nu opptrening av foten og æ ser for ma at ei flaske fra dæ ( jada, hu leser bloggeinnleggenan din hu og 😁) hadde vel blitt topoen på kransekaka i ettervintersk rehabsituasjon.
      Bukk og takk for oppmerksomheten og glædan du gir v bloggen 🤗😁🥰

    8. Det må være til meg og min bestevenninne Malin 🤗 Har ikke fått vært sammen på lenge pga. jobbsituasjon og corona. Det vil da si at det er blitt alt for lite hverdagsglede sammen! Det ville lyst opp en ellers stusselig tid, og hver gang vi drikker av flaska så tenker vi på hverandre og kan flire litt 😁 Det hadde vært fantastisk!

    9. GRATULERER SÅ MASSE JANNE 👏👏👏
      Så kule flasker. Og lykke til med salget til ungdomsbedriften
      Om jeg hadde vært så heldige å vinne så skulle mine to døtre fått en flaske hver. 🤩
      Ene datter er sykepleier og jobber på rikshospitalet og andre datter er lærer. Krevende yrker på begge to.

    10. Å de flaskene var fine! Tenk om Barndomsvenninna mi, hu Gunn, kunne ha vunnet en slik! Det hadde vært kjekt. Du skjønner vi skal begynne å trimme (det vil si gå turer) sånn at hu ikke trenger å stake opp blodårene i hjertet like ofte som nå.

    11. Jeg har selvfølgelig allerede bestilt “Min LilleHverdagsglede” til meg selv 👍 Men skulle jeg være så heldig å vinne, ville sønn og datter ha fått hver sin💖 Det er bare så utrolig gøy at prosjektet til ungdommen har gått så bra!

    12. Gratulerer, Janne! Du har all grunn til p være stolt!! 🥰
      Datteren min Carina fortjener en slik flott drikkeflaske!😍 Hun har tungt fysisk arbeid nå vinterstid med mye snømåking, strøing osv, og vi vet jo alle hvor viktig det er å opprettholde væskebalansen… 💦 Eller bare skryte hemningsløst av den blant de andre som jobber på Roseslottet..

    13. Gratulerer, Janne! Du har all grunn til p være stolt!! 🥰
      Datteren min Carina fortjener en slik flott drikkeflaske!😍 Hun har tungt fysisk arbeid nå vinterstid med mye snømåking, strøing osv, og vi vet jo alle hvor viktig det er å opprettholde væskebalansen… 💦 Eller bare skryte hemningsløst av den blant de andre som jobber på Roseslottet..

    14. Denne lager en god dag😊 søstern har bursdag straks. Så det hadde vært en flott gave, eller kansje en til meg selv🙈 ja takk begge deler. Gratulerer med flott produkt.

    15. Ååå det hadde vært arti å gi den til mi yngste søster! Det va ho som gjor mæ oppmerksom på bloggen din, en gang 🙂
      Og ho har sitt å stri med, med kreft…

    16. Åååå det hadde passet superbra siden min favorittvannflaske på jobb nettopp gikk i stykker 😓, men jeg skal være så raus at min søster og min niese heller skal få hver sin flaske til gåturene sine

    17. En til meg ( som snart har bursdag) og en til Ewa Lill Borgman som kunne trengt en sånn fin vannflaske til langturene med lastebilen sin 🙂

    18. Takk for at du gir glede i vår hverdag. Therese trenger litt ekstra hverdagsglede i disse dager. Men uansett om det kommer en flaske eller ei i vår retning, så får vi masse glede av å lese bloggen din. Takk 😁

    19. Ååååå jeg ønsker meg en sånn en ❤ Jeg syns jeg fortjener det etter at jeg mista eldste sønnen min Kim Arne i september i fjor og slet skikkelig med å holde huet over vannet… Takket være min elskede hund Tira klarte jeg det. Turvennen min som gikk over 50 mil sammen med meg i fjor ❤🐶 Og så mistet jeg Tira den 12.01.21… Hun hadde kroppen full av kreft, men holdt ut LITT TIL etter at Kim Arne døde for å holde meg oppe 😞💔🐶 Jeg strever nå med å holde huet over vannet og lære meg å gå tur uten Tira… Det går bare jeg ikke tenker så mye… 🙈 Og jeg vil gjerne at min elskede søster Anne Hilde også skal få en fordi hun er der når jeg trenger henne mest ❤

    20. Herlig flaske! Skulle gjerne ha vunnet en til meg selv, og en til søsteren min. At trekningen er 1. februar sammenfaller med mammas bursdag. Hun skulle, og burde, ha blitt 72 den dagen, men gikk dessverre bort for tre år siden.

    21. Superkul flaske🤗 Jeg har bestilt en til meg selv, og vil gjerne gi en til min gode og spreke venninne Inka. Hun elsker å gå tur, og hadde trengt denne drikkeflaska🥰

    22. Jeg vil gjerne gi og gledet en til Tine Enger, hun fortjener en påskjønning 🤗 Alt hun gjør for ungdommene i bygda deres.

    23. Jeg kjøpte en flaske til meg selv akkurat nå, så da synes jeg at to av mine venninner Mona Ilseng og Chani Heiaas skal få hver sin flaske😀👍😍

    24. Jeg ønsker en til min yngste datter Emma (på 14 år) og en til min sønn Luka (på 16 år). Vi har fire snille barn, men valget må bli Emma og Luka for de er begge glad i vann og kule flasker er jo alltid populært. Hvis de er så heldige å vinne så kan det hende at søstra på 15 år også har lyst på en flaske, men den kan mora kjøpe til henne 🙂

    25. Hei Janne. Om jeg hadde hatt et snev av dine tegneferdigheter hadde jeg vært lykkelig. Fy søren så fine flaskene er. Vær stolt av deg selv og av ungdommene “dine”. Om jeg skulle være så heldig å vinne, synes jeg at kusine Hanne skulle få dele gevinsten med meg. Hun er som en søster for meg, og hun fortjener virkelig en overraskelse. God helg fra Birgitte

    26. Søkk stilige flasker. Sånn ønsker jeg meg. Så skulle jeg gjerne gi en til min datter som gjorde meg oppmerksom på bloggen din. Fast lesestoff hver søndag som får meg i godt humør uansett.

    27. Min venninne M fortjener en flaske ❤️ Hun har endelig blitt glad i å være med på tur i all slangs vær, men så kom livet med skruballer; først prolaps, så betent skulder og deretter betent rompeballe som følge av feilbelastning i nakke og skulder og da hun omsider har leget sånn nogenlunde (det tar jaggu tid når man er midtveis i livet) så falt hun og brakk armen i skogen – og sånn går no’ dagan.. Hadde vært trivelig å gitt henne en flaske som kunne vært en styrkedrikk både visuelt og med noe godt innehold 😉

    28. Min kjære datter Sandra fortjener en for ho gav meg verdens nydeligste barnebarn 20.1.21❤️❤️Og sp ønsker jeg meg en å gi bort til ei god venninne👌🏼👌🏼👌🏼( for jeg har jo seff bestillt en til meg selv)🙌🏼🙌🏼🙌🏼Flinke elever altså🙌🏼🙌🏼🙌🏼

    29. Den flaska ønsk eg at en av mine mange gode kollegaer ska få. Ho e ei skikkelig turglad gla jenta med verdens mest smittanes latter ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg