Konkurranse- Vinn en flaske!

Om du er en av de som stadig titter innom denne bloggen, da har du kanskje fått med deg historien om den lille studentgjengen som i et skoleprosjekt startet studentbedriften Flaski SB, og som for en tid tilbake spurte om jeg kunne tegne motivene til den aller første flasken. Selvsagt sa jeg ja! Ungdom som vil, og ungdom som våger å satse, de må heies frem!

 

Nå er flaskene i produksjon. Endelig! De har jobbet lenge med design, oppretting av nettside, samlet inn penger, markedsføring, og forhandling på pris hos fabrikken som skal produsere flaskene. Hardt arbeid betaler seg, nå er de inne i sluttfasen før flaskene kommer for salg.

 

 

Selv sitter jeg på sidelinjen og beundrer engasjementet, for jobben min var i grunn gjort den dagen jeg leverte fra meg to tegninger, og sa “lykke til!” Hele tiden har jeg fått små oppdateringer, en slags bonus for å ha tegnet, for dette produktet tilhører ikke meg, men ungdommene.

 

Men så, forleden, tikket det inn en melding.

“Hva skal designet hete?”

Det var det liksom “kunstneren” som skulle bestemme… Men jeg hadde jo egentlig meldt meg ut av alle avgjørelser, og ble tatt litt på senga. Jeg tenkte mer enn denne hjernen har godt av, uten å bli særlig klokere.

Mitt beste forslag så langt… “SVETT & METT”… ikke veldig imponerende kanskje?

Designet ser du på bildene under, mann og dame blir trykket på samme flaske.

Men unge hoder er klokere enn gamle, eller ihvertfall er de mer løsningorienterte, så bedriften kom med følgende forslag:

 

En konkurranse. Hva synes du designet burde hete?

Har du et godt forslag? Da kan du skrive det som en kommentar til dette blogginnlegget, i kommentarfeltet på bloggens facebookside, eller på siden til Flaski SB på facebook, siden finner du HER

Bedriften vil velge ut de forslagene de synes passer best, holde en avstemning, og deretter trekke noen vinnere som får hver sin flaske i posten. Genialt, spør du meg!

Sjekk disse flotte, unge, lovende da! Veldig stas at de ville samarbeide med en gamling som meg!

Så nå frir jeg til deg, du som vil bli med å støtte ungdommelig pågangsmot og kreativitet. Kom med ditt beste forslag, og del gjerne innlegget slik at Flaski SB blir en suksess. Hvem vet, kanskje den neste “kunstneren” som får sitt design på en drikkeflaske er en du kjenner, og kanskje er du en av de aller første som får flasken med mitt design i posten.

Tenk kreativt, sleng ut et forslag. Jeg gleder meg til å se hva du kommer med ❤

 

 

 

 

53 kommentarer

Siste innlegg