Er dette en pupp?

Vi er litt satt, gubben og jeg. Jeg innrømmer det. Ekstravagant romantikk finnes ikke i måsahuset. Store gester som gastronomeksplosive middager med levende lys, eller overdådige blomsterbuketter og champagne i stetteglass forekommer sjelden, men hverdagsromantikken, den litt lunkne men likevel trygge og harmoniske tilnærmingen til ekteskapelig lykke, den er høyst tilstede.

Ta i går for eksempel. Da skjønte jeg allerede tidlig på ettermiddagen at det var duket for muligheter utpå kveldinga! Måsagubben er nemlig, etter over halve livet som tospann, relativt lett å lese.

  1. Han barberte seg!
  2. Han brukte (som han kaller det) “Audi toalatt” ( Au` de toilette), og ikke bare vanlig Nivea deodorant.
  3. Han tente to duftlys fra Halvor Bakke etter en litt uheldig og relativt kraftig krydret promp!

Jo, det kom helt klart til å bli litt sengebonanza på fruen! ( I den grad to lettere overvektige middelaldrende litt utrente mennesker kan bonanzere noe som helst… )

 

Parfymert og nybarbert, på en søndag! Mer sexy blir det ikke!

 

Og ganske riktig! Så fort vi hadde sagt god natt til avkommet, og lagt oss til rette under dyna kjente jeg den varme pusten i nakken. En eim av tannkrem. Frisk pust. Jo, han hadde virkelig gjort seg flid i kveld! Noen lette kyss bak øret, ru arbeidshender som med lette fingre men likevel med forfriskende mandig dominans som stryker meg lett i nakken. Herlig.

Når spenninga er til å ta og føle på….

 

Ligge sånn, i skje. Kjenne den røsslige hårete magen mot ryggen min.

Begynte å kjenne at de skranglet lett i eggestokkene. Absolutt lovende! Gledelig lovende, og det tilogmed på en søndag! Selve hviledagen!

 

Er det her det er party?

 

Men så kommer det. Det som brått ødela erotikken, fantasien, og mulighetene for et nummer! Det som la grunnlaget for dagens blogg, et kjapt innlegg til hjelp for andre ikke så veldige romantiske hverdagsmenn der ute.

Hvordan ødelegge en potensiell hyrdestund på under 40 sekunder.

For selv om kjærringa di har nådd middagshøyden, for lengst! Selv om ostepop og melkerull har satt sine spor, og glansdagene for lengst er forsvunnet bak løs hud som i både stabilt og ustabilt sideleie tidvis velter seg ned dit tyngdekraften roper, så tenk før du snakker!!!!

 

En famlende hånd under dyna, i mørket. Finner kneet!

-“Heeeeyyy….stram pupp da pusen min!”

-“Hæh??? Dust, det der er kneet mitt!”

 

 

Flytter hånden oppover. Tar tak i den nederste delen av magen, det daukjøttet som henger litt skjevt over keisersnittarret og øvre det av busken.

“Åh sorry! Er dette en pupp da?”

” Nei!”

 

 

Lettere fortvilt nå, innsiden av hånden hans kjennes stress-klam ut da han tar et godt tak i midterste bilring.

“Dette da?”

“NEI!”

 

 

Og selv om alle eventyr forteller deg at “alle gode ting er tre”, så gjelder ikke det på soverommet. Selv om det er aldri så mørkt, og selv om det er mer daukjøtt å bla seg gjennom enn det er gamle ukeblader på et tannlegekontor! Sorry mann, tre strikes, og du er ute!

Så da la jeg meg på magen, gjorde meg så flat jeg bare kunne, lot flesket flyte utover og ikke nedover, slik at ikke en eneste  kroppsdel kunne tas for å være noe annet enn det den er, og knep låra sammen. Buffe`n er STENGT!

 

Buffe`n er stengt!

 

Moralen i historien er! Er du i tvil om det er en pupp! Ikke spør!!!!!

 

Vi blogges!

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Du kan virkelig ordlegge deg😂😂😂. Og tegne👌 Eg kan så levande sjå det føre meg😂😂🙈

    2. Nok en hærlig skratt 😁 du er helt unik 👍🏻 Takk for så mange gode lesestunder med deg 😊 🙏🏻

    3. Ha-ha..Ja, da GIDDER MAN IKKE legge seg til med åpen buffe altså, når det er SÅ lite “peil” på godsakene 😀 Stakkar HAN ..og deg : -D

    4. Jeg burde jo vite bedre Janne! Jeg leste innlegget ditt rett før jeg skulle på mandagsmøtet på jobben i dag, med det resultat at jeg entret møterommet med latterkrampe, tårer og snørr… Humrer for meg selv gjennom hele møtet, ser hele seansen deres for meg 🤣🤣 Synes du var raus jeg, som ga ham tre forsøk🤣 skjønner godt at buffeten stengte….. Får håpe måsagubben tok lærdom av dette🤣 bedre lykke neste gang 😍 takk for et herlig innlegg, skikkelig høydare😂 klem🌺

    5. Hylende morsomt! 😂Send sporenstreks hele teksten til en revyartist som kan bruke den i et – jeg hadde nær sagt – nummer🤗.

    6. Herlig😂 Om ikke akkurat moralen, så i alle fall en anbefaling om å begynne ovenfra neste gang👍😏

    7. Himmel så fantastisk!!!! Eg sitte her itte et tannlegebesøk, og ler så eg grine 🙂 tusen takk for herlig blogg, 🙂 så beskrivende lett å kjenne seg igjen i 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg