Vil du glede en du er glad i?

I fjor på denne tiden snekret jeg sammen en liten adventskalender og ga den bort her på bloggen. Det finnes lite som gir mer glede, enn å kunne glede andre. Kanskje må det være det å kunne hjelpe en annen å glede noen de er glad i. Det var det jeg gjorde i fjor, og det er det jeg har tenkt til å gjøre nå.

Gjennom hele 2018 har jeg pakket inn til sammen 24 små adventspakker, av ymse innhold. Ingen ting er råflott eller dyrt. Her finnes alt fra egenpleieprodukter og små hverdagsgleder, til ting du aldri trodde du ville ha i hus. Felles for pakkene er at de i stor grad er myntet på en voksen dame. Jeg har ingen god forsvarstale for hvorfor det er akkurat sånn. Jeg tenker bare at det finnes så mange flotte kvinnfolk der ute med “snill pike” syndrom, damer som setter alle andre før seg selv, og stiller seg bakerst i køen når andre deler ut små og store gleder.

 

Kjenner du en sånn dame? Jeg kjenner mange. En av disse damene har allerede en kalender liggende her hjemme hos meg, og jeg gleder meg til å gi den til henne den første Desember. Å glede henne vil være min andre  juleglede i år. Den første vil være å hjelpe deg med å glede noen andre.

Derfor, kjenner du noen, et skikkelig kvinnfolk, ei grepandes dame, en du er skikkelig glad i, som fortjener en adventskalender med 24 små julegleder?

Da vil jeg at du kort forteller meg hvorfor, enten i kommentarfeltet her på bloggen, eller under linken som omtaler dette innlegget på JanneNordvangBlogg på facebook. Tag henne gjerne, slik at hun kan se det du skriver om henne. Bare det i seg selv vil glede henne, enten hun vinner, eller ikke. Alle fortjener vi jo litt ros, og noen gode ord innimellom.

Dersom akkurat den du er glad i vinner, vil det komme en liten overraskelse i din postkasse også. De som fremsnakker andre fortjener jo også litt oppmerksomhet, ikke sant?

 

Og med det tyvstarter jeg jakten på årets mange julegleder, og håper at nettopp du vil være med å glede noen.

En vinner vil trekkes mandag 12 november kl 21.00, slik at adventskalenderen når frem til et realt kvinnfolk i god til før advent.

 

Ønsker alle som titter innom en nydelig dag.

 

 

43 kommentarer
    1. Først vil æ takk dæ så mye før så mange kloke, dype, artige innlegg på bloggen din! Vældi ofte træff de jupt i hjertet mitt.
      D e jo du som burde ha fått kalender 😏 før du gleda så mange m dine betraktninga om livet.
      Hvis æ kan nominer ei flott dame, så har æ egentli to..
      Ingunn Nordmo e ei a di. Ho driv å fløtta nu, å æ bi å savn ho ufattelig mye. Å æ e samtidig så utrulig glad å takknemlig før at ho følle hjertet sitt m å fløtt.
      Ho andre æ vil nominere e Astrid Sællegg. Ho e ei fantastisk venninne.
      Bægge e æ så takknemlig før å kunne ha dype samtala, de ser andre, de e raus å respetfull. Ord bi ikke dekkaness før å beskrive dem. Æ e rik som har de i livet mitt♥️
      Takk før så mangd goe blogginnlegg! Æ kjenne at æ bi gla når æ ser du har skreve et!

    2. For et flott tiltak. Dette er virkelig supert <3 Jeg har ei veldig god venninne. Som hjalp meg å komme meg opp igjen, når livet var fryktelig vanskelig og tungt. Hun er alene mamme til 3. Men tenker bestandig på andre, før hun tenker på seg selv. Ikke har hun mange kronene til overs heller. Så hun hadde fortjent noe sånt. Hilde solberg heter hun <3

    3. Hei. Er nå så ego at jeg vil nominere meg selv. Etter 1,5 år som alenemor nå for nr 3 ( attpåkladden) så synes jeg rett og slett jeg fortjener det. Med 2 «voksne barn» ute av heimen, daglige gjøremål, nesten full jobb og skal være aktivitør for ei kråke på snart 4 år og pårørende med hjemmeboende 90 åring av en bestemor da har man verken råd eller tid til seg selv annet enn de få timene man får om natten ( om man sover ) Så Heia meg selv, jeg vil ha en annerledes julekalender dette året enn at jeg skal plyndre barnets sjokkokalender 😃

    4. Først,…tusen takk for flott blogg, all latter og humring, tårer og engasjement. Eneste bloggen jeg må innom bortsett fra noen scrappeblogger.
      Nominerer min søster da jeg syntes hun fortjener en liten oppmuntring. Det kan være strie og hektiske dager, men hun står på og står i alt. Hun fortjener absolutt en hyggelig overraskelse.

    5. Så snilt av deg, Janne ❤️ Må nok arrestere deg litt her, for så lenge det kommer fra deg og i tillegg er håndlaget så er det nok ganske så sikkert råflott 😉
      Jeg nominerer min mor (som ikke er på Internett, hverken her eller der), for hun har jammen stått på i alle år for alle andre enn seg selv. Hun har heller aldri fått noen julekalender, bare sørget for at alle andre fikk. Det hadde vært fantastisk med en adventskalender fra deg, og jeg vet med sikkerhet at hun kommer til å gråte av glede over at noen faktisk tenker på henne ❤️ Hun fortjener det x 1000, det er helt sikkert 😊
      God klem
      Knerten

    6. Jeg vil nominere verdens beste mamma Karin😊 Hun fortjener denne kalenderen fordi hun tenker på andre enn seg selv veldig ofte😊 Hun stiller alltid opp og hjelper til uansett om hun er i dårlig form. Hører svært sjelden at hun klager over noe😊 Søsteren min er veldig syk, men mamma hjelper henne og oss andre selvom hun er syk selv😊 Hun er rett og slett verdens beste mamma, mormor og farmor😍💞

    7. Du er vel snill. Flott tiltak.
      Jeg har ei fantastisk flott venninne jeg vil nominere.
      Hun heter Gunn Tolpinrud. Med sine 52 år tror jeg greit hun kvalifiserer til betegnelsen voksen dame.
      Gunn og jeg har kjent hverandre siden 1. klasse på barneskolen. Hun er ei jeg kan stole på og som alltid vil være der for meg hvis jeg skulle trenge henne. Du vet en sånn person som vil gå gjennom ild og vann for deg. Noen ganger vet hun hva jeg trenger, og handler i ren intuisjon.
      Noen mennesker møter flere utfordringer enn andre på sin vei. Gunn er en av de. Likevel er Gunn en av de mest optimistiske mennesker jeg kjenner – og hun klager aldri! Galgenhumor derimot er det nok av.
      Gunn setter alltid andre foran seg selv. Velværeprodukter vet hun vel knapt hva er. Sånt har det nok sjelden vært rom for i en hverdag hvor utfordringene har vært langt større enn å finne rom for egen-tid.
      Det hadde vært så gøy om jeg kunne glede Gunn med adventskallenderen. Hun er ei sånn som virkelig ville elske hver liten pakke. Hun elsker jul og tradisjoner og kjenner jeg henne rett har hun begynt å sette frem nisser og bake julekaker.

    8. Min kjære tante, Helene Brekke (75år) fortjener litt ekstra oppmerksomhet. Hun er ei dame som alltid stiller opp for familie og venner, hun er frivillig på et aldershjem og er med og ordner til det lille ekstra for de eldre. For meg har hun alltid betydd noe ekstra, og er den jeg føler står meg nærmest sammen med mamma og min datter. Det siste halvåret har vært ekstra tøft for tante – 05.05 døde hennes mann etter en feil gjort av sykehuset, og tiden etter har ikke vært enkel. Det har alltid vært de to, og det å plutselig stå alene er ikke lett. Hun har oss rundt henne, men vi kan aldri erstatte onkel Kristen. Det å kunne overraske tante Helene med en julekalender ville være utrolig koselig. Det å gi henne noe å se frem til hver dag frem til julekvelden, en daglig påminnelse om hvor mye hun betyr for så mange, en liten oppmuntring i hverdagen, ja rett og slett en kalender for å vise at jeg setter pris på den enestående, gode tanta hun er ville betydd mye. ❤❤❤

    9. Eg vil først skryte av bloggen.din. Fantastisk god blanding av humor og alvor. Koser meg kvar gang eg leser. Så vil eg gjerne gi kalenderen til min søster,.@Kirsti Helen Elvebu. Fordi ho er ein fantastisk person som eg er utrulig glad i. Ho seier aldri nei til noko,.uansett kva det er, er utrulig raus og hadde gitt bort alt ho eier hadde nokon trengt det meir enn henne, ho prøver alltid å sjå det.positive ved ting og mennesker. Ho fortjener å få gleden av denne kalenderen❤

    10. Venninna mi Trine fortjener en skikkelig oppmuntring i hverdagen og var den første jeg tenkte på å nominere til å få kalender.
      Og takk for en ekte, ærlig, morsom og fin blogg som ofte gir meg noe å tenke på.

    11. Jeg vil nominere min gode venninne Nina Isabell Sjøli. Vi ble kjent da vi begynte å jobbe sammen i 2004, og har beholdt vennskapet siden den gang. Nå bor vi ca 70 mil fra hverandre, så vi treffes ikke like ofte. Men er jeg i nærheten, er jeg alltid velkommen, enten alene eller med barna. Huset er åpent for meg alltid.
      Når ho skal besøke foreldrene sine, som bor en times kjøring fra meg, kommer hun alltid. Selv bare for en time.
      Da jeg fylte 40 år i vinter dro hun hjemmefra klokka fem om morgenen for å være med å feire meg.
      Da jeg vant billetter til cupfinalen stilte hun opp og ble med. Da kjørte vi tur/retur Steinkjer Porsgrunn,og det var ikke stille ibilen ett minutt.

    12. Hei Janne! Dette er et flott og sjenerøst tiltak! Det er flere jeg kan tenke meg som gode kandidater, men jeg har valgt Hilde N. Hun hadde et innlegg på et kurs jeg gikk på på Bærum sykehus. Ved hjelp av hennes innspill kom jeg meg videre i prosessen med å godta og akseptere at jeg kommer til å leve med kroniske smerter resten av livet. Hilde er dyktig, hun er snill, hun er kronisk syk hun også. På toppen av det hele fikk hun brystkreft i fjor. Likevel smiler og ler hun. Heldig er jeg som også har blitt venninne med henne. Gode kommentarer, hyggelige meldinger og oppmuntringer er typisk for Hilde. Hun fortjener virkelig en overraskelse utenom det vanlige.
      Du har en flott, morsom og reflektert blogg, Janne. Jeg er imponert over hvor mye du rekker over i løpet av en uke. Tegningen dine er herlige, du skriver godt og jeg det at du skriver for oss voksne damer er en fornøyelse. Vennlig hilsen Birgitte

    13. Jeg nominerere min aller beste venninne, Frøydis Solstrand, som mottaker av denne flotte kalenderen! Hun har hatt et vanskelig år, med alvorlig sykdom i familien, flere dødsfall, familie å ta vare på og altfor mye å gjøre på jobben. Hun er verdens snilleste og setter seg selv altfor langt bak i køen. Frøydis vil være en verdig vinner av julekalenderen!

    14. En så utrolig koselig og snill ting å gjøre. Tusen takk for muligheten du gir oss til å glede noen. Jeg er så heldig å ha mange grepa damer rundt meg, og spesielt ei som jeg setter ekstra stor pris på. Kristin Langnes er alltid der når jeg trenger henne, enda det er endel mil mellom oss. Hun tar seg tid, støtter roser, og det er heller ikke noe i veier for latterkuler, tull og tøys. Akkurat ei slik venninne SKAL være.

    15. Jeg vil gjerne nominere Anne Rebekka Bøen fordi hun er en fantastisk klok og raus og hjelpsom kollega og venn❤️

    16. Hei 😊
      Jeg synes min svigermor, Inger Skullerud, fortjener å få kalenderen. Hun stiller alltid opp for alle, både barn, barnebarn, svigerbarn, mann, søsken, tantebarn, naboer, saniteten og lokale tilstelninger. Hun er alltid positiv og klager aldri, selv om hun har litt av hvert å slite med. Nå har hun i tillegg skadet kneet i et fall, og er pålagt å sitte stille i mange uker etter operasjon. Ikke veldig enkelt for en dame som alltid er på farten for å hjelpe til. ❤
      Hilsen Line

    17. Hei Janne.
      Jeg vil gjerne nominere min kjære mamma, Gerd Lindahl..
      Hun er verdens beste mamma og bestemor i mine øyne.. En som alltid setter andre først, og som alltid er der for meg selv om vi bor i hver vår by..
      Hun er det råeste, sterkeste og tøffeste kvinnemenneske jeg kjenner. ❤️❤️
      Klem fra Christine

    18. Jeg håper julekalenderen blir sendt til min gode venninne Tonje. Hun er alene med tvillinger uten avlastning og gjør dette uten å klage. I tillegg har hun mistet jobben og tar vikariater mens hun søker ny. Hun fortjener en sånn jule-overraskelse 🤶🤶

    19. Hei!
      Takk for en sprudlende og ærlig blogg som gjør meg glad <3 Visst jeg skulle fått gleden av å gi denne julekalender til noen, så måtte det bli min mor! Hun tenker alltid på andre - barnebarn, barn og familie/venner. Hun er ofte sliten fordi hun ikke setter seg selv først, så ja, eg ville gitt den til ho! 🙂
      Hilsen Hanne!

    20. Hei Janne 🙂
      Tusen takk for alle gleder du gir meg gjennom tilgang til din blogg- og nå for et fint og raust fokus på andre. Jeg skal la meg inspirere av deg, og selv lage kalender til den/en jeg ville nominert 🙂 så kan din gå til en annen.
      God advent (om ikke lenge)

    21. Anne Lise Ilaug! Hun er makeløs i forhold til å se andre. Hun er den alle vil snakke med, både når noe er fint, morsomt eller fryktelig vanskelig. Hun fortjener det aller beste, hver eneste dag❤️

    22. Jeg har en kollega som sliter helt forferdelig med migrene og hodepine. Hun har prøvd det meste av medisiner og behandlinger, men det er nesten ingenting som virker eller lindrer. Jeg hadde faktisk en liten prat med henne i dag, og hun holdt på å bryte sammen i frustrasjon over av privatlivet nærmest er i oppløsning pga dette. “Det er nesten så jeg ikke orker mer!”, innrømte hun mens hun rødøyet tørket tårer. Vi har pratet om temaet før, og jeg tar det som en enorm tillitserklæring at hun deler dette med meg, men jeg får så inderlig vondt av henne for hun sliter så utrolig mye og jeg ønsker henne bare alt godt. En adventskalender vil ikke på noen som helst måte lindre en invalidiserende migrene, men kanskje det kunne vært et lite lystpunkt for henne mens hun holder ut til den nye medisinen kommer på blåresept slik at hun kan få råd til å prøve den til våren. Jeg ønsker ikke å gå ut med navnet hennes her.

    23. Først til nominasjon – adventskalender. Flere sterke, flotte kvinner jeg kjenner – kan fortjene å få en sånn oppmerksomhet. Likevel – det er en spesiell person som skiller seg ut. Den som jeg virkelig – av hele mitt hjerte – ønsker skal få denne unike gaven, er min søster Alice. Hun evner å tenke på andre, være omsorgsfull, hjelpe de rundt seg når det trengs og tar sjøl imot besøkende med varme og kos. Dette tross at ho har vært gjennom – og fortsatt har – tøffe dager. Jeg er stolt av henne. Jeg er utrolig glad i henne og setter stor pris på å ha henne i livet mitt. Derfor velger jeg henne. (Ho er ikke på fb og lite på nett ft, men flere i familien er det ) <3
      Så vil jeg si til deg Janne: Takk for at jeg får mulighet til å stikke innom bloggen din <3 Du er virkelig noe utenom det vanlige Janne. <3 Du sprer glede, varme, inspirerer - deler av alt det fine du har inni deg. Du kaller på hele spekteret av følelser. Også er du så hæærlig planta med begge beina på jorda. Du ser med skråblikk på ting - og viser oss positive ting, som ofte "løpes" forbi i hverdagen. Du får fram latter i små og store situasjoner og du viser også hvordan dager kan være vanskelige. Jeg håper du fortsetter å skrive og dele. Mvh Viola.

    24. En sånn nydelig tanke! Jeg har tenkt mye de siste årene at kanskje noe endrer seg slik at hele meningen blir at «gleden blir å glede andre», med gode tanker og mindre pengemas ❤️ Min mamma har gått bort, ellers skulle jeg ønsket en sånn til henne. Men min kjære venninne Louise Green fortjener en oppmuntring, hun står på for alle fire ungene sine og er en kjær venninne for meg. ❤️

    25. Jeg tenkte på min søster med en gang.
      Hun mistet sin kjære samboer som døde av kreft 3 uker siden.
      I 1 år har hun stått ved hans side 24/7 gjennom smerter, fortvilelse, håp og tap
      Dette året har hun satt sitt eget liv på vent for å kunne gi sin samboere den fineste og mest verdige avslutningen på livet.
      Nå skal hun lære å leve på nytt igjen og bygge opp livet sitt igjen og finne gleden tilbake.
      En julekalender fra deg hadde gitt henne så mange små livsgleder i hverdagen og hadde vært en fantastisk start på det nye livet ❤️🌹

    26. Jeg blir så glad for at du er du og inspirerer folk til å tenke på andre enn seg selv.
      Håper derfor at alle di som leser her og selv har resurser, selv kan glede en god venn eller mor, og gi en oppmerksomhet før Jul. Behøver jo ikke være 24 ting. Det kan også være hyggelig tid sammen.
      Takk og førjuls klem 😘

    27. Søsteren min,Grete,fortjener en kalender.Vi treffes ikke så ofte som vi kunne ønske,men å kunne glede henne med en julekalender som sjølvaste sjefsbloggeren fra Måsahuset har laget, ville vært topp:)

    28. Hei Janne! Takk for at du lyser opp hverdagen med dine fine oppdateringer som man virkelig kan kjenne seg litt igjen i!=)
      Jeg ville veldig gjerne gitt denne adventskalenderen til min kjære kollega og venn Guro. Hun har et år bak seg med kreftsyk datter og alt dette medfører av bekymringer, sykehusopphold, organisering og støtte for andre. nå er datteren ferdig med behandling og Guro er tilbake litt på jobb. her jobber hun som spesialpedagog og gjør en fantastisk innsats for dem som trenger det aller mest i en krevende skolehverdag. Guro er alltid på plass for å hjelpe, ser alltid det beste i mennesker og hun setter alltid dem hun er glad i før seg selv. Guro er en fantastisk person som virkelig fortjener en oppmerksomhet bare til henne! =)

    29. Lisbeth Buland er en av mange som har fått merke at livet ikke alltid er en dans på roser. Men likevel så positiv og hjelpsom!
      Jeg vet at hun hadde blitt enormt glad for å kunne blitt gledet med en adventskalender!

    30. Min mamma fortjener denne. Hun stiller opp og hjelper til når vi trenger det. Jeg er enebarn, og før jeg ble voksen og fikk mine egne barn har min mor alltid satt meg først. og den dag idag er det både meg, min man og våres barn hun setter først. Hadde vært utrolig hyggelig om hun hadde fått en slik overraskelse. Med fem barn som alle skal ha sine egne kalendere og opplevelser i desember så blir det dessverre lite rom for å gi min mamma det ekstra hun fortjener 🙂

    31. Jeg mener at min mor fortjener denne. Hun stiller alltid opp for både meg og mine søsken, og sine barnebarn. Hun setter barn og barnebarn først ovenfor alt, og viser så mye omsorg ovenfor oss at det hadde vært fint å kunne gi noe tilbake som viser at vi setter veldig stor pris på alt hun gjør.

    32. Hei! Flott blogg!
      Vil gjerne nominere mi gode venninne, treningskompis, nabo og kollega Gitte Th Torstad!

    33. Hei Janne 🙂 I fjor sendte jeg inn et forslag og ønske , og jammen ble det min svigerdatter som fikk pakkekalenderen 😀 Hun koste seg i hele desember med gavene fra deg! 👌 Jeg tenker at det skal vel mye til om mitt forslag/ønske vil bli trukket ut i år også, men jeg prøver…. I år ønsker jeg at mamma skal få være med i trekningen. Hun har alltid vært et menneske med stort engasjement og omsorg for andre mennesker. Nå er hun snart 81 år, sover ute på verandaen hver natt for å holde seg frisk, er nesten aldri hjemme fordi det er et eller annet som skjer/noen trenger hjelp, og er hun hjemme har hun kanskje bedt inn noen på mat eller kaffe. Hun kjører andre eldre til lege/sykehus, på møter , til områder de ønsker seg en biltur til,eller drar på hyttetur med dem.. Hun passer oldebarn, spiller bowling med barnebarn, og hjelper barn og nieser med alt fra vinduspuss, stryke klær, luke blomsterbed og beise hus. Julaften har hun i mange år ordnet/feiret på arrangementet til frivillighetssentralen,og de siste årene på sykehjemmet. Dit har hun lovet å komme i år også. De siste to årene har vært veldig intense for henne, da en mangeårig «familievenninne» ble merkbart mye værre av langvarig kreftsykdom. Mamma har sørget for hennes «ve og vel» og fulgt henne rundt omkring, i tillegg til de «vanlige» oppgavene. De siste fire ukene av hennes liv var mamma hos henne hver dag, og de siste to ukene sov hun på sofa på rommet hennes på sykehjemmet. Dette har nok tatt på mer enn hun trodde det ville gjøre.
      Siden hun er den typen som ordner det meste med en selvfølgelighet, er det fort gjort å bli en selvfølgelighet også….. og det hender nok det skjer.. Siden hun deler raust av det hun har, skulle jeg ønske hun kunne få gleden av å pakke opp en pakke hver dag i adventstiden fordi noen syntes hun fortjener det. Så derfor ønsker jeg at Karin Bekkelund skal få en pakkekalender i år. Takk til deg fordi du deler så mye,og ser det viktige i å påskjønne våre «hverdagshelter»

    34. Lillesøsteren min Vigdis er alltid tilstede for alle rundt seg. Oppmerksom, blid, kreativ, engasjert, morsom, positiv, raus, inkluderende, gavmild, snill, smilende …. Jeg ønsker med kalenderen å fortelle henne at hun er betydningsfull og gjør en forskjell i andres liv, samtidig som hun må bli flink til å stoppe opp og lytte til sine egne behov, også.

    35. For en fin juleglede!
      Jeg vil gjerne at min kjære mamma Magni Gullhav skal få adventskalenderen du har satt sammen. Både fordi jeg vet hun vil sette stor pris på den, og fordi jeg gjerne skulle laget selv – men tiden strekker ikke til.
      Mamma er mitt store forbilde, og jeg er takknemlig hver dag for at akkurat hun er min mamma. Jeg ser mer og mer av henne i meg selv for hver dag som går, og det gjør meg både stolt og glad!
      Hun stiller alltid opp for meg og resten og familien, og fortjener virkelig en påskjønnelse for det.
      Uansett hvem som får kalenderen blir det nok en suksess – du er god på å glede andre!
      Ønsker deg ei riktig fin helg 🙂 takk for en trivelig blogg!

    36. Mamman min som alltid tenker på alle andre og ofte glemmer seg selv, hadde vært skikkelig gøy å overraske med pakkekalender, det fortjener hun <3

    37. Vil gjerne nominere min kjære mor, som igjennom alle mine 25-år har stilt opp som både mamma&pappa. Hu er ei grepa dame som ikke tusler rundt grøten, hu får ting gjort fortere enn svint og er veldig flink til å stille opp for de rundt seg. En annen grunn til at hun fortjener denne oppmerksomheten er at jeg i det siste har begynt å stusse på hvordan jeg noensinne skal få gitt tilbake en brøkdel av alt hun har gitt til meg. Det er hun som har lært meg alt jeg kan, veiledet og motivert når ting har vært svart, gitt ros og ris etter behov og hjulpet til med alt hun evner ellers i hverdagen. Det er denne flotte dama jeg kan ringe opptil 5 ganger om dagen (vi er nesten naboer) bare for å fortelle at idag har jeg spist vårruller eller støvsugd under sofaen eller kjøpt ny lyspære på badet. For all den tid hu har brukt på å juble over hver minste ting jeg har gjort, fortjener hun virkelig å bli gledet helt frem til jul. Ettersom jeg har vært fast leser av bloggen din siden jeg så avisartikkelen om deg, vil jeg tro at denne kalenderen vil bli et artig og underfundig innslag i julestria!

    38. Jeg tenker at Juliane H Sukkestad fortjener denne. Hun er i fantastisk dame, som jobber beinhardt for at folk i lokalmiljøet både i Aurskog-Høland, Eidsvoll, Skedsmo og Sørum skal få gleden av et rikt kulturliv. Her snakker vi Bygdetun, Bygdetruppen, Smia, Barne og ungdomsteateret Tut og Kjør, Huseby, MiA osv. Lista stopper aldri. Hun gir ekstremt mye av seg selv og deler mer enn gjerne sin kunnskap med oss frivillige rundt. For ei dame!! Jeg lærer noe nytt hver eneste gang vi møtes. Hun er en ekte hverdagshelt, med et stort hjerte og hun har et brennende engasjement. Jeg vet at hverdagene hennes er full av utfordringer og tusen baller i lufta, men smilet er alltid på plass og hun står rakrygget både i solskinn og storm.

    39. For det første er jeg helt enig med Carina over her, at det er jo du som burde fått en julekalender for alle morsomme, ærlige, kreative og “beina på jorda” innlegg du deler. Jeg ler og jeg gråter og blir inspirert ;o)
      Men, ellers vil jeg nominere Lene Skjaker Borgli. Hun er ei god venninne som har hatt en ganske så rufsete sensommer og høst med mange motbakker og tunge tak, men som står rakrygget og kjemper for seg og sine hele veien – respekt. Ei utrolig sterk og tvers igjennom vakker venninne, som jeg er helt sikker på hadde satt stor pris på en uforutsett og hjertevarm oppmuntring <3

    40. Jeg skulle gjerne glede min gode venn Gry Hege Henriksen med en sånn overraskelse! Hun fortjener alle overraskelser og oppmuntringer som finnes ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg