Konkurranse- Hva er jeg?

Jeg fikk to gaver i går. Nydelige ullsokker fra snilleste kollega Torunn, og en så herlig kopp fra Anne. Helt uten grunn, og bare fordi, og jeg ble så glad. Tenk det, to fine overraskelser på samme dag, og humøret mitt bare lissom SVOOOSJ, rett til værs!

Så satt jeg her hjemme på kvelden, og reflekterte over dagen, hvor heldig jeg er, hvor gøy det er med overraskelser, så hvordan dere lesere meldte på det ene fine kvinnfolket eter det andre til adventskalenderen, også tenkte jeg: Hey, jeg skal ikke bare dra en sånn liten konkurranse på bloggen da!!!

Så da blir det en liten konkurranse i dag.

 

Premien, en sånn liten apekatt i tre. For å vinne den må du se på bildet, og finne ut hva jeg skal forestille. Svaret er egenlig skikkelig enkelt, særlig dersom du er kvinnfolk 😉

Og dersom flere skulle vise seg å være skrekkelig smarte, og ha riktig svar, ja da trekkes rett og slett vinneren med en god gammeldags loddtrekning i kveld kl 20.00.

Du kan legge igjen svaret ditt i kommentarfeltet her på bloggen, eller på facebooksiden til bloggen under linken til nettopp dette innlegget.

Er du et råskinn på gåter? Bli med da vel!

Hva er jeg?

 

Vi blogges!

 

59 kommentarer

Siste innlegg