Fy f**n !!! Mamma banner da ikke!

Poden: “Hahaha! Du veit det kaldt, når mutter`n banner høyt!”

Meg: “Jeg??? Jeg banna da ikke!”

Poden: “Æh, jo ass! Du banna! HØYT! Dem hørte deg garantert over hele Høland lissom! “

Så gjennom bildene. Zoomet litt. Innser at poden mest sannsynlig har rett.

 

 

 

 

Fy F**n!!! Greit da, så er det mye som tyder på at jeg banna  høyt, men årets snøbad i måsahagen er herved gjennomført, for tradisjoner bryter man bare ikke, selv om det var pokker så kaldt!

Men jeg frøs ikke på ørene ihvertfall….og du…lykke til med å telle de dobbelthakene 😛

Ha en strålende mandag!

6 kommentarer
    1. Å herregud..! Du er gær’n og det digger jeg 😀 Omtrent like gal som hu jeg var innom for litt siden som hadde bada i sjøen ved Asker i dag. Hutte-mei-tu 😀
      Er lov å banne når det blir litt såå kaldt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg