Dagens “lille Ronny”.

Bare for å avkrefte det noen kanskje trodde med en gang de leste overskriften, dagens “lille Ronny” handler om et litt sleivkjefta gullkorn, og ikke noe som helst annet.( Han er helt innafor normalen, sånn rent kroppslig! ) Som nevnt med jevne mellomrom tidligere er ikke måsagubben spesielt stor med verken kjærlighetserklæringer eller noen som helst annen form for romantikk i grunn… Egentlig burde “Dages “lille Ronny” være en daglig spalte her på bloggen, for til å ha vært lykkelig gift i over 16 år så balanserer han jammen på kanten ganske ofte, og hadde jeg vært ei hårsår dame, eller ei som ikke var like rapp i kjeften tilbake, kunne jeg både titt og ofte vridd meg i bitre tårer og selvmedlidenhet.

Anyway, for å gjøre en kort historie enda kortere, sånn på tampen av dagen… Jeg kjeda meg litt i dag. Overtrøtt etter et par døgn med lite søvn, ensom og forlatt i måsahuset. Og når slikt skjer hender det jo jeg kjeder meg litt. De som følger meg på SnapChat har kanskje fått med seg det akkurat i dag, med tanke på den lille filmsnutten jeg la ut…i det kreative hjørnet der altså..

 

Uansett, jeg drev og fløt rundt på cellulitter og en oppblåsbar fisk i barnebassenget på plattingen da jeg sendte det jeg selv anså som et litt festlig bilde til gubben som satt i verktøyburet på Bertel O. Steen. Her gjenskapte jeg en av kanskje filmhistoriens mest kjente scener, og ble ikke bare mektig imponert over egen kreativitet, men også en smule nostalgisk, fir “Slipp Willy Fri”, eller “Free Willy” som er originaltittelen var den aller første filmen jeg og måsagubben så sammen, og det ante meg at det kanskje ville fremkalle noen romantiske minner for gubben også.

Jeg sendte derfor dette bildet, og skrev ” Spiller inn Free Willy 3″.

 

Dagens “lille Ronny”, altså svaret som kom tilbake var:

“Og hvem av dere skal spille hvalen?”

Hverdagsromantikk, my ass!!!

Men den som ler sist ler best…jeg kunne flyte rundt i bassenget i fire timer til, mens gubben fremdeles sorterte verktøy på verkstedet!

Moahahahahaaa!!! Ta den du, din hårball!

 

Mvh, spekkhoggeren…og plastfisken!

10 kommentarer
    1. Hahaha, så herlig🤣 men vet du hva, den kommentaren kunne vært fra gubben min til meg….. Tror våre menn er like romantiske👍 Heldigvis er det mange andre gode sider de har da….

    2. Kjenner meg igjen. Nå har min kjære og jeg bryllupsdag i morgen, noe som blir glemt… Har i dag gitt beskjed og hintet om restaurantbesøk, mat er tingen😏

    3. Tror at vi kvinner ikke er så hårsåre og tar det hele som en fleip med sånne tilbakemeldinger i fra vår store kjærlighet! Her i gården må det også hintes om bryllupsdag og bursdager. Han er helt elendig på å huske spesielle dager Nyt late dager! God helg til dere alle i måsahuset!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg