Kreativ eggløsning – og en liten giveaway.

Noen ganger bare bobler det over av slik kreativ energi, og de som har lagt meg til på Snapchat vet at jeg har hatt en sånn dag. Mens gubben og gutta har ommøblert litt i garasjen, og laget et lite snekkerhjørne til kreative poder, fikk mor sjøl også ånden over seg, og startet en hel liten drøss med kreative prosjekter på egenhånd. Her har det blitt snekret skilt av gammel plank, det har blitt bundet påskekranser, jeg har stekt matcha og havreloff, laget vafler, og jeg har hatt eggløsning. Ikke en sånn premenstruell verping langt oppe i den halvgamle, tørre skrotten, men en kreativ en.

 

 

Et helt vanlig påske-egg ble malt og dekorert, før det ble fylt med litt sånn utradisjonelt påskefyll for kvinnfolk som digger personlig velvære, og nå ligger det her og venter på ei ny tuppe.

Så derfor lurer jeg på om du kjenner et skikkelig realt kvinnfolk, ei knakandes flott og litt nebbete høne som fortjener en liten oppmerksomhet nå før påske. For uansett hvor artig det er å vinne noe til seg selv, så har jeg enda mer trua på å glede andre.

 

 

Om du kjenner ei sånn dame som fortjener sitt helt eget påske-egg, bare fordi, da kan du legge igjen en liten påskehilsen på JanneNordvangBlogg på facebook, under innlegget som linker til nettopp denne “eggløsningen”, eller du kan legge igjen en kommentar her på bloggen. Vinneren blir trukket i morgen, mandag 19. Mars kl 20.00, og kontaktes raskt etter det for å avtale overlevering eller sending.

 

 

Da er det bare å kakle i vei! Glad påske, lissom!

 

28 kommentarer
    1. Haha, så fantastisk artig gi-bort! Jeg kjenner ei grepa jente som har fått livet midt i fleisen og fortjener all oppmuntring og oppmerksomhet som finnes. Gry Hege Henriksen måtte amputere begge armene og begge beina i fjor etter en sykdom. Hun er en av de mest kreative og fargerike jeg kjenner, og selv om hun nå har måttet lære alt på nye måter så fortsetter hun å skape, glede andre og jobber knallhardt for å være den samme inspirasjonen for alle rundt seg som hun var også tidligere. Jeg kan ikke forestille meg noen som mer fortjener en gladpakke til påske 🐣

    2. Hadde vært kjempegøy om svigerinna mi som ligger isolat på sykehuset etter en stamcellebehandling. Solveig Gimre heter ho.

    3. For et fantastisk flott egg 🙂 Og DIGERT!! Jeg synes hun over her burde få det, Gry Hege. Aner ikke hvem hun er, men hun høres ut som en som virkelig fortjener en oppmuntring <3 Jeg fikk skikkelig lyst å lage egg selv jeg, takk for inspirasjon:-)

    4. Jeg kan tenke meg til at min kjekke mamma ville blitt glad for hvis ho hadde fått dette egget fra deg
      Søndagshilsen fra nord
      -Helle-

    5. Hadde vært så utrolig hyggelig om verdens beste kollega og venninne Apinya Hansen hadde fått en liten oppmerksomhet før påske. Kjenner ingen som vil så godt for alle rundt seg…… en energibunt og et fyrverkeri av latter og omsorg🤗

    6. Wenche Lund er hun som satte sitt eget liv på «vent» da jeg og min familie nå i høst opplevde å få livet snudd opp ned. Rett og slett en super (eggløs) tuppe 😉

    7. Dette hadde d vært kjekt hvis @kitty Gilje vant 😍hu e ei grepa dame full av energi og fortjener en oppmerksomhet 😀og d var hu som tipset meg om skjønneste deg 😍 ler meg skakk av deg 😂😍

    8. Dette er utrolig flott av deg, Janne 🙏 jeg digger alt du lager og finner på.
      Så jeg vil gjerne glede Min beste venn i livet🤗🌹Hun er full av liv og stiller mye opp for andre, selvom hun sliter selv.
      Hun er min hemmelig motivator…på det å aldri gi opp 💐
      Hun fortjener denne overraskelsen og mye mer 😍 som har vært igjennom mye som livet kan by på.
      Så om jeg ikke vinner..ber jeg gjerne om bestilling av et slikt flott dekorert påskeegg💝

    9. Jeg veit om ei som virkelig fortjener dette egget! Hun har gått igjennom mye i livet, både selv, og for barna hennes. Kakle kan a også! Hun vet også å gjøre meg glad ved å sende meg ting på nett, snap, sms.. selv om jeg ikke har møtt dama personlig, enda, vet jeg hun fortjener dette egget!! Hvem denne flotte dama er, sier du? En sjokolade-elskende, delfinsamler med bein i nesa og et pågangsmot uten like. Og et enda større hjerte! Dama heter Ruth-Kristin Dahl og kommer fra det blide Sørlandet

    10. Den som fortjener et slikt egg er uten tvil mine barns bonusmor, Hanne! Hun har vært i deres liv i 14 år og har vært en flott ressurs i deres oppvekst! Hun er ei grepa dame som det bare er umulig ikke å bli glad i! :o)

    11. Mamman min! Ei skikkelig grepa kjærring, kan alt, vet alt og kakler om alt😂 hun fortjener virkelig en oppmerksomhet, kanskje hun til og med kan slutte med kaklinga en stund og nyte egget😂

    12. Jeg digger bloggen din! Er i utgangspunktet ikke en blogg-leser, men gjør unntak for din 😊 Min venninne Liv Wingaard fortjener et påskeegg. Hun er oppofrende i forhold til en psykisk syk bror og en gammel og syk mor.

    13. Mor mi:-). En fantastisk hønemor som har gjort en god jobb med egget sitt, nå fortjener hun egg som vitner om kvalitetstid og nytelse.

    14. Min kjære venn og kollega, Guro, fortjener dette egget!=) for det første: Hun har bursdag i dag =)
      i tillegg er hun gjennom en tøff periode med ei datter som har fått kreft. Guro er alltid positiv og stiller opp for sine venner, derfor synes jeg hun fortjener en oppmerksomhet selv!=)

    15. Naboen Eli Schjølberg fortjener dette. Ho har stilt opp for meg og oss med hjelp i vel 30 år.

    16. Heisann.
      Jeg kjenner en helt fantastisk dame som absolutt hadde fortjent et påskeegg.
      Hun er min tante, men føles som en søster. Vi kan snakke om alt og ingenting og le som vi holder på å ramle om. Hun heter Mona <3

    17. Ville vært gøy for barnebarnet mitt Maren S å vinne. Hun liker å se fin ut. Hun fortjener å vinne.

    18. Dette hadde vært midt i blinken for søstra mi, verdens beste storesøster😊
      God påske til deg og alle guttene dine🐣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg