Fredagsflaks!

Noen uker er bare sånn, “meh”! Denne uka har vært litt sånn, selv om det absolutt har vært mye bra også. “Meh”, kommer av ulike årsaker, hovedsakelig mangel på tid. Skulle så gjerne ha gjort enda litt til, blitt ferdig med enda flere prosjekter, lest litt til eksamen, tegnet enda mer. Derfor startet jeg denne dagen i litt sånn typisk furtemodus, og hadde kun et mål for dagen: Komme helskinnet igjennom, og lande i sofaen!

Når vi kjerringer (snakker i plenum her jeg, da fremstår jeg som en av mange, også er det ikke “bare jeg” som er teit lissom!) står opp med feil bein, da synes vi ofte det er best å skylde på gubben, og akkurat derfor ble jeg irritert på gubben da MIN alarm ringte i dag tidlig. Jeg antok at grunnen til at nakken MIN var stiv, var fordi HAN har ligget urolig i natt, og at MIN mage var oppblåst fordi HAN laget kveldsmaten i går. Jepp, jeg stod opp med feil bein, tredde tydeligvis på meg bitchy-buksene og gikk automatisk inn i møkkakjerringmodus. Heldigvis for gubben sov han seg gjennom seansen, og merket seg ikke det mugne kvinnfolket som  forsvant ut døra kl åtte. Sykkelsetet var så kaldt at det hang istapper fra eggstokkene da jeg kom frem til jobb, ullvottene hjalp ingenting og er antageligvis strikket av ull fra en sånn frøsen sommersau, og for å toppe det hele sklei jeg over en islagt vanndam foran inngangen til B-blokka, gikk ned i spagaten og fikk ufrivillig lyskestrekk og slark i vaginaen. Rett foran 90 % av årets russekull…

 

 ( Kortklippet purke med vaginaslark og lite til overs for naturlig sprudlende folk! )

 

Fremme ved kontordøra trakk jeg pusten dypt tre ganger, telte til ti, og håpet ingen av kollegaene var i sprudlende humør, for da hadde jeg antagelig vist dem finger`n! (som for øvrig var blåfrossen fordi ullvotter er oppskrytt!)

Men så endret det seg! For på pulten lå et herlig lite Mikke Mus kort med en hilsen fra to av damene på kontoret. “Gratulerer med nytt slankearmebånd!”

 

( Damer med tilgang på internett og kredittkort ass! Fet kombinasjon. Kommer til å bli syltynn lissom! )

For det er ikke bare jeg som lar meg lure av grisebillig nettshopping fra Asia, det gjør folka jeg jobber sammen med og. Nå er jeg eier at et slankearmebånd som ifølge den kinesiske butikkeieren vil gjøre meg syltynn på null komma nix! Og jeg har trua!!!! Stilig er det og! Og fordi jeg hadde fått sånn veldig fint slankearmebånd, så unnet jeg meg en vaffel i kantina. Blir jo ikke tjukk nå lissom! Og vaffel er trøstemat, og trøstemat gir lykkefølelse, og vips, så var fredagen plutselig to hakk bedre! Snakk om flaks!

 

( Slankearmbånd! Holder det inntil dobbelthaka og satser på et mirakel! Burde kanskje hatt sånn slankehalsbånd… PS: Jeg flasser ikke på armen, det er gammel pizzadeig!)

 

En liten endring i timeplanen ga meg plutselig fri en time tidligere enn først antatt! Så nå var jeg både mett, på vei til å bli syltynn og digg, OG jeg hadde fri! Flaks eller??? Ida hadde plutselig tid til å klippe meg, og fordi hun var litt overivrig med saksa (ser nå litt ut som en smågutt i førstegangstjenesten…barbert lissom!) så mista jeg jammen litt vekt der og! Flaks ass!

Med nyvunnet energi og stadig stigende humør åpnet jeg postkassen, og fant en hentelapp på noe jeg IKKE har bestilt. Pakke i posten, hele veien fra New Jersey! En bursdagsgave som ankommer noen dager før selve dagen, og er med på å snu hele kjerringa fra purke til pus. I love it. Og som om ikke det var nok fikk jeg en bukett nydelige roser fra en dame som bare syntes jeg fortjente det, og det gjorde meg så rørt langt inni hjerterota at jeg grein! Ikke sånn, “åh, her siter jeg og feller noen salte tårer på kvinnelig vis”! Neida, skikkelig “ugly cry”, med snørr og hele pakka, men det gjorde ikkeno! For jeg hadde i reint drittsinne glemt å ta på meg maskara i dag tidlig, så jeg kunne grine så mye jeg ville uten at sminken rant! GRISEFLAKS!!!!

 

 

( Bursdagsgave fra New Jersey, love it! JoAnne, if you`re reading this, Thank you so much! I love it! The kids came home from school and smelled it right away, even before they entered the livingroom. “It smells like the gingerbread lady!!” Love you! TTYS 😉 )

 

 

( Roser, vakre roser, sånn helt ufortjent. Det er flaks det! )

Fordi jeg var i strålende humør stoppet jeg på Cubus på vei hjem for å kjøpe sokker til kidsa, og tok med en skjorte til meg selv, bare fordi jeg fortjener det, og fordi slankearmbåndet antagelig plutselig vil gjøre meg så deilig at jeg er nødt til å fornye garderoben. Å ta med klær hjem uten å prøve først er en risikosport for småtjukke kjerringer på snart 41, MEN!!! Skjorta satt som et skudd, OG den var lang nok i armene! Det skjer ALDRI!!! Jeg er jo født med sånne bananplukkerarmer, og kan stå rett opp og ned å klø meg bak knæra uten å bøye meg, men denne skjorta var lang nok. Dessuten er den rutete, og passer perfekt til den nye ” butch tømmerhoggersveisen” jeg nå skal leve med til håret vokser ut igjen! FLAKS!

 

( LANG skjortearm. Middelaldrende kvinne med militærsveis og testosteronoverskudd drikker lettbrus! )

 

Klokka er ikke kvelden engang, og dagen er snudd fullstendig opp ned, uflaks til flaks, purke til pus… Snakker om pus…

Katta gav meg tidenes bitch-blikk da jeg da jeg fant frem fotoapparatet for å ta bilde av blomstene mine, og normalt ville jeg ha bitch-blikka tilbake, og gjemt skåla med våtfor på pur faenskap, men jeg var rett og slett i for godt humør. Høy på freddan lissom. Flaks for katta!

 

( Når vi er flere kjerringer i familien som har stått opp på feil fot… Bitch-blikk! )

 

( “Ha meg unnskyldt…skal bare ta intimvasken på spisebordet ditt!” )

 

Nå skal jeg løpe bort til butikken! (i den grad det er mulig å løpe med frosne eggstokker og vaginaslark da! )

Tenkte jeg skulle tippe LOTTO.

Kan jo hende jeg har flaks!

 

( Kjerring med griseflaks og fredagsfølelse! )

God helg!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg